FAQ
Czy mogę złożyć zamówienie kontaktując się z BOK telefonicznie lub za pośrednictwem wiadomości e-mail?
Oczywiście! Zamówienie możesz złożyć bezpośrednio w sklepie internetowym pod adresem www.blueshadow.pl, ale także telefonicznie pod nr +48 42 307 23 44 i w wiadomości e-mail, pisząc na adres [email protected]
Dlaczego nie otrzymuje od Was wiadomości systemowych informujących o statusie mojego zwrotu?
Pracujemy nad tą funkcjonalnością. Mamy nadzieję, że już wkrótce będzie otrzymywały od nas informacje o statusie zwrotu.
Czy mogę dołożyć produkt, do złożonego zamówienia?
Tak, możesz dołożyć produkt do zamówienia nieopłaconego. Aby to zrobić, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem +48 42 307 23 44.
Czy mogę odesłać kilka zamówień w jednej paczce?
Oczywiście, możesz odesłać kilka zamówień w jednej paczce. Pamiętaj jednak, aby każde zamówienie dokładnie oznaczyć i opisać na formularzu zwrotu.
Czy mogę anulować zamówienie, które zostało opłacone/nieopłacone? Ile czasu mam na odstąpienie od umowy?
Tak, zamówienie opłacone możesz anulować do 2h od momentu złożenia zamówienia, a nieopłacone do 3 dni.
Ile czasu trwa zwrot pieniędzy w przypadku zwrotu towaru przez (salon stacjonarny/ przy zwrocie na magazyn)?
Pieniądze otrzymasz w ciągu 14 dni od momentu poinformowania nas o zwrocie towaru.
Czy mogę zapłacić za zamówienie w salonie stacjonarnym?
Zamówienie musi zostać opłacone wcześniej jedną z podanych metod (przelew tradycyjny, BLIK, PayPo, karta kredytowa lub debetowa, Przelew natychmiastowy (Płatności Shoper)), abyś mogła je odebrać w sklepie stacjonarnym. Nie ma możliwości opłacenia zamówienia w salonie stacjonarnym.
Czy istnieje możliwość uzyskania rabatów?
Tak 😊 Zachęcamy Cię do zapisania się do naszego newslettera – otrzymasz 50zł na zakupy powyżej 200zł.
Od czasu do czasu na naszej stronie pojawiają się różne promocje, możesz wtedy skorzystać z aktualnie obowiązującego rabatu.
Czy mogę dokonać zwrotu, jeśli nie mam paragonu?
Tak, możesz zwrócić towar bez paragonu. Pamiętaj, jednak, że zwracany towar musi być w stanie niezmienionym, a także posiadać wszystkie oryginalne plomby i etykiety. Więcej informacji o zwrotach znajdziesz pod tym adresem https://blueshadow.pl/pl/i/Zwroty/7
Jaki jest czas na rozpatrzenie reklamacji, od momentu wysłania do Was przesyłki?
Na rozpatrzenie Twojej reklamacji mamy 14 dni od daty jej złożenia.
Więcej informacji o procesie reklamacji znajdziesz tutaj https://blueshadow.pl/pl/i/Reklamacje/8