Reklamacje

Formularz reklamacji w wersji do druku

  1. Reklamacje rozpatrywane są na podstawie ustawy z dn. 30 maja 2014r. o prawach konsumenta oraz ustawy z dn. 23 kwietnia 1964r. - kodeksu cywilnego.

  2. Sprzedający odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru Kupującemu.

  3. Odsyłany towar do reklamacji powinien być odpowiednio zapakowany, zabezpieczony.

  4. Opis procedury reklamacji:

    - Wszystkie reklamacje z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Kupujący może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedającego blueshadow.pl

    Sklep Internetowy Blue Shadow

    ul. Grodzisko 81A

    95-030 Rzgów

    - Produkt reklamowany odsyłany jest na wyżej podany adres wraz z wypełnionym formularzem reklamacji.

    - Kupujący może zgłosić reklamację w związku z korzystaniem z usług nieodpłatnych świadczonych droga elektroniczną przez blueshadow.pl. Reklamacja może być złożona drogą elektroniczną na adres e-mail: [email protected] i odesłanie reklamowanego towaru na adres sklepu blueshadow.pl. W zgłoszeniu reklamacyjnym Kupujący winien zawrzeć opis zaistniałego problemu. Ustosunkowanie do zgłoszenia nastąpi w ciągu 14 dni od daty dotarcia towaru do sklepu internetowego.

Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium