blue shadow
Reklamacje

=> Formularz reklamacji w wersji do druku <=

1.    Na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego, odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi względem Kupujących będących Przedsiębiorcami jest wyłączona.

2.   Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego będącego Konsumentem albo Przedsiębiorcą na prawach Konsumenta, jeżeli zakupiony przez niego Towar jest niezgodny z Umową sprzedaży (np. jest uszkodzony lub wybrakowany). Niezależnie, Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego z tytułu gwarancji, jeżeli został niż objęty Towar nabyty przez Kupującego.

3.    W przypadku niezgodności Towaru z Umową sprzedaży Kupujący może, na zasadach oraz w terminach określonych w Ustawie o prawach konsumenta:
a)    żądać wymiany Towaru lub jego naprawy;
b)    złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny Towaru albo odstąpić od Umowy sprzedaży (jeżeli zachodzi jeden z przypadków wskazanych w art. 43e Ustawy o prawach konsumenta);

4.    Sprzedawca zaleca składanie reklamacji dotyczących niezgodności Towaru z Umową sprzedaży pod następujące adresy:
a)    adres pocztowy: Sklep Internetowy Blue Shadow, ul. Tuszyńska 61c, 95-030 Rzgów
b)    adres poczty elektronicznej: [email protected]

5.   Jeśli okaże się, że dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest bezpośrednie zbadanie Towaru przez Sprzedawcę, Sprzedawca na własny koszt odbiera Towar od Kupującego.

6.   Jeśli na Produkt została udzielona dodatkowo gwarancja, informacja o niej, a także o jej warunkach, jest dostępna w opisie Produktu w Sklepie.

7.    Reklamacje dotyczące działania Sklepu należy kierować pod adres: [email protected]

8.    Reklamacja dotycząca działania Sklepu powinna zawierać:
a)    imię i nazwisko Użytkownika;
b)    adres poczty elektronicznej;
c)    opis dostrzeżonych nieprawidłowości.

9.    Rozpatrzenie reklamacji dotyczącej Towaru lub działania Sklepu następuje w terminie 14 dni od dnia jej złożenia.

Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium