Reklamacje

 

  1. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny.

  2. Sprzedający odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru Kupującemu.

  3. Odsyłany towar do reklamacji powinien być odpowiednio zapakowany, zabezpieczony.

  4. Opis procedury reklamacji:

    - Wszystkie reklamacje z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Kupujący może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedającego blueshadow.pl

    Sklep Internetowy Blue Shadow

    ul. Wolności 33

    41-500 Chorzów

    - Produkt reklamowany odsyłany jest na wyżej podany adres wraz z wypełnionym formularzem reklamacji, tutaj.

    - Kupujący może zgłosić reklamację w związku z korzystaniem z usług nieodpłatnych świadczonych droga elektroniczną przez blueshadow.pl. Reklamacja może być złożona drogą elektroniczną na adres e-mail: sklep@blueshadow.pl i odesłanie reklamowanego towaru na adres sklepu blueshadow.pl. W zgłoszeniu reklamacyjnym Kupujący winien zawrzeć opis zaistniałego problemu. Sprzedający blueshadow.pl niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki, rozpatruje reklamację i udziela Kupującemu odpowiedzi.