Wymiana

 

Jeżeli zamówiony towar okazał się nieodpowiedni, możesz dokonać jego wymiany w ciągu 14 dni od dnia odebrania przesyłki.

 

Procedura wymiany:

 1. Wymieniany towar musi być pełnowartościowy, tzn. bez śladów użytkowania, uszkodzeń oraz z kompletem metek.

2. Przed wysłaniem towaru na wymianę prosimy o sprawdzenie dostępności nowego produktu na stronie sklepu

3. Jeśli towar jest dostępny, skontaktuj się z nami telefonicznie w celu dokonania jego rezerwacji

4. Możesz wymienić towar na nowy w tej samej cenie, niższej lub wyższej.

5. Jeżeli wymieniasz towar na tańszy, wówczas zwracamy Ci różnice na wskazane konto bankowe w formularzu wymiany.

6. Jeżeli wymieniasz towar na droższy, wówczas dopłacasz różnice na konto bankowe Sprzedającego blueshadow.pl

7. Towar odsyłasz na swój koszt za pośrednictwem firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej

8. Deklarujemy darmową wysyłkę wymienianego towaru za pośrednictwem: Paczkoamty InPost lub Kuriera DPD.

9. Darmowa wymiana dotyczy tylko przesyłek wysyłanych na terytorium Polski.

10. Towar prosimy odsyłać wraz z paragonem fiskalnym oraz wypełnionym protokołem wymiany, tutaj na adres sklepu blueshadow.pl:

Sklep Internetowy Blue Sahdow

ul. Wolności 33

41-500 Chorzów