blue shadow
FAQ

Czy mogę złożyć zamówienie kontaktując się z BOK telefonicznie lub za pośrednictwem wiadomości e-mail?

Oczywiście! Zamówienie możesz złożyć bezpośrednio w sklepie internetowym pod adresem www.blueshadow.pl, ale także telefonicznie pod nr +48 42 307 23 44 i w wiadomości e-mail, pisząc na adres [email protected]

Dlaczego nie otrzymuje od Was wiadomości systemowych informujących o statusie mojego zwrotu?

Pracujemy nad tą funkcjonalnością. Mamy nadzieję, że już wkrótce będzie otrzymywały od nas informacje o statusie zwrotu.

Czy mogę dołożyć produkt, do złożonego zamówienia?

Tak, możesz dołożyć produkt do zamówienia nieopłaconego. Aby to zrobić, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem +48 42 307 23 44.

Czy mogę odesłać kilka zamówień w jednej paczce?

Oczywiście, możesz odesłać kilka zamówień w jednej paczce. Pamiętaj jednak, aby każde zamówienie dokładnie oznaczyć i opisać na formularzu zwrotu.

Czy mogę anulować zamówienie, które zostało opłacone/nieopłacone? Ile czasu mam na odstąpienie od umowy?

Tak, zamówienie opłacone możesz anulować do 2h od momentu złożenia zamówienia, a nieopłacone do 3 dni.

Ile czasu trwa zwrot pieniędzy w przypadku zwrotu towaru przez (salon stacjonarny/ przy zwrocie na magazyn)?

Pieniądze otrzymasz w ciągu 14 dni od momentu poinformowania nas o zwrocie towaru.

Czy mogę zapłacić za zamówienie w salonie stacjonarnym?

Zamówienie musi zostać opłacone wcześniej jedną z podanych metod (przelew tradycyjny, BLIK, PayPo, karta kredytowa lub debetowa, Przelew natychmiastowy (Płatności Shoper)), abyś mogła je odebrać w sklepie stacjonarnym. Nie ma możliwości opłacenia zamówienia w salonie stacjonarnym.

Czy istnieje możliwość uzyskania rabatów?

Tak 😊 Zachęcamy Cię do zapisania się do naszego newslettera – otrzymasz 50zł na zakupy powyżej 200zł.

Od czasu do czasu na naszej stronie pojawiają się różne promocje, możesz wtedy skorzystać z aktualnie obowiązującego rabatu.

Czy mogę dokonać zwrotu, jeśli nie mam paragonu?

Tak, możesz zwrócić towar bez paragonu. Pamiętaj, jednak, że zwracany towar musi być w stanie niezmienionym, a także posiadać wszystkie oryginalne plomby i etykiety. Więcej informacji o zwrotach znajdziesz pod tym adresem https://blueshadow.pl/pl/i/Zwroty/7

Jaki jest czas na rozpatrzenie reklamacji, od momentu wysłania do Was przesyłki?

Na rozpatrzenie Twojej reklamacji mamy 14 dni od daty jej złożenia.

Więcej informacji o procesie reklamacji znajdziesz tutaj https://blueshadow.pl/pl/i/Reklamacje/8

Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium