Ta witryna korzysta z plików cookie. Możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce prywatności »

Zamknij

Mój koszyk

0 produktów  |  0

O nas

Marka blue shadow to polska, rodzinna firma wywodząca się ze Śląska.

Swoją działalność rozpoczęliśmy od sprzedaży detalicznej. Brak na rynku odzieżowym oferty spełniającej nasze potrzeby jakości i stylu, zmotywował nas do zaprojektowania kolekcji autorskiej.

Powodzenie naszych produktów skłoniło nas do poszerzenia produkcji i otwarcia sprzedaży hurtowej.

 

Na dzień dzisiejszy działamy w trzech kanałach dystrybucji :

sprzedaż hurtowa- trzy punkty dystrybucji: dwa w Łodzi i jeden w Tarnowskich Górach 

sprzedaż wysyłkowa- sklep internetowy www.blueshadow.pl oraz hurtowania internetowa www.bshurt.pl

sprzedaż detaliczna -sieć sklepów firmowych blue shadow na Śląsku.

Kolejnym etapem w rozwoju naszej firmy jest rozwój exportu i poszerzenie sieci detalicznej o sklepy partnerskie,
oba projekty już w realizacji.

 
Naszą firmę tworzą ludzie z wieloletnim doświadczeniem w branży odzieżowej we wszystkich kanałach sprzedaży. Specjaliści z zakresu sprzedaży, stylizacji, projektowania i planowania produkcji, marketingu, psychologii biznesu. Każdy z nas jest zupełnie inny, ale łączy nas jedno: PASJA DO MODY.

 
Naszej pracy towarzyszy misja:


„Jesteś niepowtarzalny, jesteś niepowtarzalna – i to jest dla nas najważniejsze”
a mottem blue shadow jest hasło „Bądź piękna w każdym rozmiarze” .

Dzięki temu nasze klientki zawsze mogą się czuć kobieco i być pewne siebie.


Historia firmy


2003 założenie firmy i rozpoczęcie sprzedaży detalicznej

2004 powstanie pierwszego sklepu pod szyldem blue shadow

2006 rozpoczęcie własnej produkcji, autorskie kolekcje

2007 otwarcie nowego kanału dystrybucji –sprzedaż hurtowa

2008-2010- rozwój sieci detalicznej

2010- poszerzenie działalności i o kolejnych kanał sprzedaży sklep internetowy

2011-wprowadzenie do sprzedaży hurtowej i detalicznej nowej marki Sepja, rozmiary do 54

i rozwój sprzedaży zagranicznej